pátek 18. května 2012

zatiší

nestíhám! za poslední dva dny jsem spala celkem asi 7 hodin, včera jsem byla kreslit a dneska taky, zítra přijede babička a jdem na václavák do takovejchtěch akvárek s rybičkama, kam si strčíte nohy a lidi na vás koukaj ve výloze, yeah.D a v neděli se plánuju FAKT učit, ode dneška přesně za deset dní píšeme závěrečnej test z francouzštiny, haha. jo a! ve čtvrtek (kromě toho že se dvakrát ztrapnim při francouzskym divadle) se chystám na jednu...záležitost, takže stay tuned, doufám že to vyjde!


a zátišíčko. fakt miluju ten pocit, jak se s tim patlám tři hodiny a pak přijdu domů,jistim že to je hrozný a ani to nejde vyfotit.D mimochodem asi to nejde poznat, ale to vlevo je drapérie hozená přes jehlan. profesor mě za to sice chhválil /což se stává průměrně jednou za dvacet let/, ale já teda nevim...budu moc ráda za každej komentář.) hezkej víkend všem!

12 komentářů:

  1. když mně právě příde, že z toho neni moc poznat ta drapérie :? ale děkujuu

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to líbí. :) Máš nadání, tak ho určitě na 100% využívej, jsi šikovná! :)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  3. já si drapérii zkoušela jednou a stačilo mi bohatě. zkoušet to podruhý, má láska ke kreslení je v háji :) a kdo si to nezkusil, tak neví, jak je těžký nakreslit hadr :). je to výborný, moc se ti to povedlo.

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem se o hadry pokoušela asi dva roky, než jsem tomu přišla aspoň trošku na kloub:D a děkuju.)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak za tohle teda obdiv. Upřímnej.

    OdpovědětVymazat
  6. Hej fakt, tohle je geniální, hlavně ta koule, úplně ááá, za to bych ti urvala ruce a přilepila místo svých.

    OdpovědětVymazat
  7. krásné!!! Povedené!!! To je úhlem? Jestli jo, tak s ním kreslíš už jako profesionál!!

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju! jojoj, uhlem, docela jsem se v něm našla, ale musím ještě zkoušet, profesionální to teda vůbec neni:D

    OdpovědětVymazat