sobota 7. prosince 2013

holland road

i když už to bude skoro rok, co jsem sem naposledy něco přidala, stejně mi čas od času přistane v mailu, že tu někdo něco okomentoval, nebo se někdo ptá jestli budu ještě přispívat. takže jsem si říkala, že je trošku trapné aby to tu zelo prázdnotou. děkuju vám moc za všechno (nikdy jsem nečekala že by to tu někdo nějak víc četl), ale rozhodla jsem se že už přispívat nebudu. jednak už mě oblečení zas tak nebere, jednak ze mně spisovatel prostě nikdy nebude a jednak nikdy nebudu moct přispívat pravidelně. a protože blog je hlavně o tom, už to prostě nemá cenu. 


jinak se mám skvěle a najdete mě na flickru. pusu, a.

jo a- poslechněte si tadytohle. je to boží.


















3 komentáře:

  1. tak to je škoda, protože jsi můj vzor :(
    písnička je úžasná, máš nejlepší hudební vkus, čtvrtinu obsahu v ipodu mám od tebe, nekecám :))

    OdpovědětVymazat